Pages

Tuesday, December 17, 2013

Mladi princ



On je toliko nepismen da se više ne uzbuđujem.
Ne smejem se.
Ne nerviram.

Brišem njegove poruke redovno, sramota me je ako ih neko drugi slučajno vidi.
I pita.
Ko ti je ovaj?

I on nedeljom redovno gleda neku seriju o četnicima.
I patriota je.

A ja sam demonska žena.
Koja ne veruje ni u šta.
Samo u fiziku.
I gravitaciju.
I starenje.

On voli moje lice.
I telo.
Sa svim ožiljcima, sa svim flekama i modricama.
A ne bi trebalo.

Meni je interesantno njegovo telo.
Skoro dečačko.
Uvežbano za borbe do smrti.

I sluša neke Božemesaklonidobićuprolivodovogpatetičnogarlaukanja muzike.
I kada se zbuni ne ume da izgovori prostoproširenu rečenicu.
Ali mi nezbunjivo ostavlja koordinate.
Da znam gde je prošao.
Kako se kreće ka meni.
I kada da ga očekujem.

Blue boy.
Brišemo jedno drugom krvave usne.
Krvave noseve.
Nameštamo zglobove.
Mozgove.

Suluda kombinacija.
Uzbudljiva kombinacija.





No comments:

Post a Comment